Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok ramen

Bezorging uitstellen

We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.

Kan ik de bezorging van mijn bestelling uitstellen

U heeft een bestelling geplaatst en onverhoopt kunt u de levering hiervan niet ontvangen. Uw verbouwing loopt bijvoorbeeld vertraging op en u heeft uw bestelling nog niet nodig. Uiteraard denken we hier graag in mee.

Uitstel van uw bezorging is mogelijk en in de meeste gevallen zelfs kosteloos. De spelregels voor het uitstellen van uw bezorging zien er als volgt uit:

  1. De eerste dag dat u wordt benaderd voor een bezorg- of afhaalafspraak is de ‘’dag van benadering”;
  2. Vanaf deze dag van benadering kunnen wij uw bestelling gedurende 5 weken kosteloos opslaan;
  3. Mocht u uw bestelling willen ontvangen na deze periode, dient u vóór het verstrijken van de 5 weken 50% van de orderwaarde van uw bestelling aanbetaald te hebben. Indien een extra aanbetaling vereist is, kunnen wij u een betaallink sturen of kunt u het bedrag per bankoverschrijving aan ons overmaken.
  4. Bij uitstel van het afleveringsmoment langer dan 7 weken na de dag van benadering, zullen aanvullende kosten voor opslag bij u in rekening worden gebracht. Het tarief voor opslag is 50,00 EUR (inclusief btw) per bestelling per week. De opslagkosten zullen afzonderlijk gefactureerd worden.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!


  Verwijderen

Toevoegen